Katalpa
V roce 2006 jsme pro pražského výrobce kuchyní řešili redesign jeho loga tak, aby zůstala zachována kontinuita. Upravili jsme tedy tvar ústředního symbolu zeleného listu, změnili typografii a celkovou kompozici. Kromě toho jsme firmě vymysleli i ústřední claim (slogan) – „Děláme kuchyně“, který jednak vysvětluje obor činnosti firmy a zároveň dává na vědomí, že Katalpa kuchyně opravdu vyrábí na míru. Vizuální styl je dále postaven i na doplňkových grafických prvcích (systém kostiček asociuje obkladačky) a na výrazných barevných ilustracích, které lze různě sestavovat do požadovaného formátu a které nahradily na vybraných materiálech příliš konkrétní a rychle zastarávající fotografie.
V roce 2017 jsme pro tohoto našeho dlouholetého klienta provedli aktualizaci vizuálního stylu, definovanou v novém grafickém manuálu (například výrazná barevnost kostiček byla zjemněna pouze do odstínů firemní zelené). Následoval též redesign webových stránek.